Isit MR.Peng Han handsome?

Friday, May 2, 2008

Continue of New Captain 's love story

Ok another old song from dunno who(Song name is hann lei tiao qia qia) ,but too bad..Our new captain suffer much because of love


May 02
含泪驾车车
想欲抱你抱到紧紧紧不摇避我避甲这为远甭问是否有人有人在乎我失恋无爱无恨无怨叹虽然今日我这么凄惨虽然油门踏到这么乱我还是不惊不惊人情冷暖我的只手有你牵和握方向盘惦在你的身边惊乎人知影是含着珠泪驾车车偏偏我是一个自我陶醉的人因为总有一天啊最爱的人换无情的人啊梦啊空啊茫茫茫茫寂寂寞寞我不甘愿孤单一个人..

Again edited by SP Yap..

No comments: